maanantai 29. lokakuuta 2012

Itkettää

Minulla on niin paha mieli tänään. kaikki sai alkunsa kaverin fb-päivityksestä. Jäi äitiyslomalle. Ihan hymiön kanssa! Samalla sekunnilla kun luin päivityksen, sydämeni haava aukesi eikä kyynelille tule loppua.  Miksi minun pitää kärsiä hedelmättömyydestä? Eikö riitä se, että olen jo yhden kerran käynyt läpi tämän kaiken? Olenko minä oikeasti niin paha ihminen, ettei minulle toista lasta suoda? Olinko edellisessä elämässä paha? Miksi joudun kärsimään? Miksei minulla ole sellaista ystävää, joka oikeasti ymmärtäisi? Päättyykö kaikki tämä tuska ennen kuolemaa?

Niin paljon kysmyksiä. Eikä yhtään vastausta.

3 kommenttia:

  1. *lämmin halaus* Täällä blogimaailmassa on ainakin paljon ihmisiä jotka ymmärtää.

    VastaaPoista
  2. <3 Minä niin tunnen sun tuskan. Yritä jaksaa tämä päivä. Ehkä huominen on taas parempi

    VastaaPoista
  3. Rakkautta ja voimia sinulle! Olen ollut lukematta blogeja hetken ja tulin omasta blogistani tänne.
    Onneksi me blogiystävät ymmärrämme toistemme fiiliksiä!

    Mä aina jotenkin ajattelen, että jokin tarkoitus tällä kaikella on ja se vaan aukenee meille joskus myöhemmin. Sitten se on selvää. Mutta tiedä häntä ja jokainen kai löytää omat teoriansa niihin syihin.

    Joka tapauksessa; tsemppihaleja!

    VastaaPoista