maanantai 20. elokuuta 2012

11 testiä

Heti alkuun totean, että olen ihminen, joka haalii itselleen liikaa tekemistä. Sen vuoksi blogin kirjoittaminen on jäänyt vähemmälle (varsinkin kun en oikein voi tehdä sitä muulloin kuin lapsen nukkuessa, jolloin olisi miljoona muutakin asiaa tehtävänä.) En myöskään jostain syystä ole saanut liitettyä projektinappia blogiini, kun jossain on blogspotin mukaan mukamas joku virhe. Että jos tämä blogi vaikuttaa juosten kustulta, niin sitä se on. Pahoittelut! Mutta nyt asiaan...

Viime keskiviikkona sängystä noustuani ajattelin hetken mielijohteesta tehdä Clearbluen raskaustestin. Tavallisesti kädet tärisee, eikä pakkaus meinaa aueta, mutta nyt ei ajatuskaan ehtinyt mukaan, joten olin ihan tyyni. Nesteen etenemistä ruudulla seuratessani olin havaitsevinani +-merkin piirtyvän ruutuun. Herranjumala, näenkö harhoja?! Mieskin näki saman harhan ja parin tunnin päästä kipitin apteekkiin hakemaan lisää testejä. Apteekin oma on lahjomaton, eikä siihen kunnon viivaa piirtynyt, mutta Clearbluen digitesti kertoi minun olevan "Gravid Raskaana1-2 viikkoa"! Sen jälkeen olen ostanut vielä 8 testiä, joihin kaikkiin on ennemmin tai myöhemmin piirtynyt viiva, jonka mukaan testi on positiivinen.

Meilläpäin ei harrasteta veritestejä, joten nyt vain kärvistelen ainakin ensi viikkoon, jolloin ehkä ultrataan ensimmäisen kerran.

Olen varpaillani.

7 kommenttia:

  1. Kovasti onnea, ja kyllä ne testit ovat varmasti oikeassa! ;)

    VastaaPoista
  2. Oho! :) Täältähän löytyi hyvä uutinen. Lämpimästi onnea matkaan.

    VastaaPoista
  3. Jännäksi käy! Toivottavasti kohdusta löytyy elämää!

    VastaaPoista
  4. Paljon onnea hyvistä uutisista - ei kai noin suuri määrä testejä valehtelekaan! ;)

    VastaaPoista
  5. Paljon onnea plussauutisista. Minua nauratti tuo kahdeksan testiä. :D On sen verran monta testiä, että ei tosiaan voi valehdella.

    VastaaPoista
  6. Myyttiä pääsen jälleen onnittelemaan :) Ihania uutisia!

    VastaaPoista
  7. kiitos onnitteluista! Kiva, että joku oikeasti lukke tätä blogia! :D Saa nähdä miten tässä käy...

    VastaaPoista